Bryndzové slimáčiky

22:48


Dnes len jeden jednoduchý recept z lístkového cesta. Lístkové cesto som naplnila s bryndzovou plnkou. Fantastická chuťovka k vínku...
Bryndzové slimáčiky
  • lístkové cesto
  • bryndza 
  • mlieko na zriedenie
  • vajce
Lístkové cesto si vyvaľkáme na obdĺdždnik /hrúbka asi 0,5 cm/. Potrieme plnkou, ktorú si pripravíme z bryndze a z mlieka. Plát zrolujeme, okraje zlepíme vajíčkom. Vzniknutú rolku nakrájame na kusy asi 1 cm hrubé, potrieme vajcom a dáme piecť na plech vystlaný papierom na pečenie. Pečieme pri 200 °C do zlata /asi 20-30 min./

You Might Also Like

25 komentárov

  1. Ty jsou božské, milá Bibo! Všechny sním, až na tvé fotce zůstane jen malilinkatý drobeček...na památku. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vivi len sa ponúkni, kým tam nejaké sú, lebo tieto mimoriadne rýchlo miznú z taniera :)

      Odstrániť
  2. cokoliv s bryndzou bych si hned dala. Letos když jsme byli na Slovensku, tak jsem si dala konečně poprvé bryndzové halušky a taky bryndzovou pomazánku a neskutečně jsem si tento sýr oblíbila! To je opravdu slovenský národní poklad! :-)
    Nádherní šneci! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som bryndzu ako dieťa nemala rada, ale teraz milujem všetko bryndzové :)

      Odstrániť
  3. Miluju bryndzu! Tohle musí být velká lahůdka! Díky za tip :) a pěkný den! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je tak buď ju miluješ alebo neznášaš, nič medzi tím nie je :)

      Odstrániť
  4. Ten obrázok je taký lákavý, že aj keď bryndzu nemusím, tieto slimáčiky áno. Alebo ich naplním syrom? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kľudne aj s nivou alebo syrom, ja ich robievam aj s paradajkovým pretlakom a so syrom :)

      Odstrániť
  5. Ahojky...tak to vypadá opravdu skvěle.
    Mám pocit, že tyto šnečky musím někdy vyzkoušet ☺
    Pa a hezký den Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Martinka som rada že som ťa inšpirovala určite ti budú chutiť, vyskúšaj :)

      Odstrániť
  6. bryndza a lístkové cesto je výborná kombinácia! krásne Biba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Biba, bude asi moc a moc dobré, chutě, které bezva ladí...:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám bryndzu veľmi rada a na to som prišla až teraz, v detstve som ju moc nemusela :)

      Odstrániť
  8. Tyjo, vypadají krásně. Já bryndzu taky můžu..jen kdyby mi je někdo udělal:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tieto zbožňujeme :-)...máš ich vydarené a krásne, tiež aj foto! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe