ilustrácie...

14:22


Jedna novšia ilustrácia...




You Might Also Like

22 komentárov

  1. To je krásný jemný obrázek!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krááásné, něžné, jsi moc nadaná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bíba, velmi pěkné, a barevně jemné provedení...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oh...Bibuško to Ty sama?
    Opravdu překrásné..něžné,jemné,takový klid to děvčátko vyzařuje...
    Jsi neskutečně šikovná...Maluj,maluj a ukazuj,ať se má očka zase potěší..
    Krásné dny Bi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny obrázok, jemné farby, taký pre potešenie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bibi ty sa samé prekvapenie, ani som netušila, že tak krásne kreslíš. Uvítam viac takýchto prekvapení :) Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi rada kreslím, ale keď toho času je taaak málo :)

      Odstrániť
  7. obrazocky su naozaj nadherne... jemnucke:))) si talent... kde tak pekne ucia kreslit? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je kráááásne . Jemné a nežné. Pripomína mi to obrázky zo šlabikára.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, presne také vintage šlabikárové sa mi páčia :)

      Odstrániť
  9. Ahoj Biba,
    keby som aj ja vedel tak pekne kresliť, nakreslil by som si hlavičku svojho blogu. Vieš minule som chcel nakresliť psa a vyšla z toho mačka :-).

    Ak dovolíš, stanem sa tvojím followerom.

    Ak by si si chcela odskočiť na muziku, tak ťa pozývam na svoj nový blog

    http://ampfriends.blogspot.sk/

    maj sa, Martin

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe