Medvedí cesnak -pesto II.

16:56

Mám tu zopár ďaľších nápadov ako si vyrobiť rýchle pesto z medvedieho cesnaku. Ak ste si ho ešte neboli natrhať, poponáhľajte sa, lebo už o pár dní  začne kvitnuť. 
Tento raz som použila iba slnečnicový olej a slnečnicové jadierka. Jednotlivé ingrediencie som nevážila, ale približne na dve hrste cesnaku som použila jednu polievkovú lyžicu semiačok a jednu polievkovú lyžicu oleja.
Cesnakové listy si najskôr poriadne opláchnite a stopky odrežte. Celé to rozmixujte na pastu, ak sa vám to bude zdať husté dokvapkajte olej a dochuťte soľou. Kto chce môže pridať aj parmezán, ja som ho práve doma nemala a nechýbal tam.
Vznikne vám úžasné aromatické pesto plné cesnakovej vône a bylinkovej zelenej chute, ktoré si môžete ako ja dať zamraziť do obalu z vajíčok a použiť neskôr.

 Takto nejako to vyzerá pred rozmrazením, stačí to len hodiť do cestovín a zohriať...alebo hodiť jednu kocku ku špenátu...

A tu mám tip na perfektnú hráškovú polievku s pestom. Možno ju poznáte s tým klasickým pestom, ja som použila cesnakové pesto a výsledok bol super.


Hrášková polievka s pestom

  • 300 g mrazeného cukrového hrášku
  • 2 PL pesta
  • soľ
Do 1 litra vriacej vody vsypeme mrazený hrášok, prisolíme, varíme asi 15 minút. Ku koncu pridáme pesto a celú polievku rozmixujeme.
Vznikne nám krémová polievka krásnej zelenej farby.
Už ani jednoduchšie sa asi ani nedá, čo poviete? 




You Might Also Like

7 komentárov

  1. Super! Děkuji za recept, určitě ho využiju, protože medvědího česneku mám půl mražáku :D papa K*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež teraz vkuse do seba tlačím pesto, akurát som mala na hrianke :) mňam! škoda, že MC rastie iba na jar, toto pesto je podľa mňa úplne najlepšie (a aj najzdravšie) zo všetkých.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam medvedí cesnak mám veľmi rada, ibaže ani netuším kde by som si ho v Bratislave natrhala :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja bývam tiež v Bratislave a chodím do lesíka k Draždiaku alebo k dostihovej dráhe :)

      Odstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe