nová láska

16:51

Čo sa týka parfémov som veľká nevernica. Striedam ich podľa nálady, počasia a stále hľadám ten pravý! / Ešte že s chlapom to mám vyriešené, toho by som nemenila./
Momentálne som sa zamilovala do My Burberry. Od kedy som ho po prvý krát zacítila v nejakom časopise, nevedela som ho dostať z hlavy. Vôňa čistá, nenápadná, ale pritom intenzívna.
Oficiálne zaradená medzi kvetinové vône.
 A čo všetko v nej cítim ja?
sušené seno
biele kvety
šťavnaté broskyne
fialky
frézie
pomarančovú kôru
grepovú šťavu
trávu po daždi
čerstvo vypraté prádlo

A samozrejme ako "tak trochu povrchnej a márnivej" žene sa mi páči aj flakón, inšpirovaný klasickým Burberry trenčkotom: vrchnák v tvare gombíka a malá stužka z rovnakej látky ako je ušitý ikonický kúsok. No proste rozkošný...
taká je moja nová láska, ale je celkom možné, že už o pár mesiacov budem zamilovaná do iného...


Vaša 
stále zamilovaná
Biba

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Škoda, že není možno přivonět, ale popsala ji to velmi hezky, budu se muset poohlédnout vzbudila jsi ve mě zvědavost, krásný Advent , Sonia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám vždy svoju oblubenu stálicu a popritom aj skušam niečo nové. Tento som ešte nemala, le už len flakonik vyzerá lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. flakón sa im fakt podaril a skús, možno sa ti zapáči :)

      Odstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe